Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем със 156-цата

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Проблем със 156-цата

    Днес се получи нещо странно с автомобила.. 2.4жтд 2000 година е машината и като я запалих и реших да тръгвам се наложи да завъртя волана на дясно докрай и в момента в който подадах савсем леко газ колкото да трагна нищо не се получи.. в смисъл нито оборот нагоре.. педала на газта го бях настъпал вече на половина но никакъв резултат... завъртях леко волана напред и нещата се оправиха. след малко пробвал със завъртян докрай наляво волан и отново настъпах газта до долу но пак нищо. ако някой има идея какви са тея истории защото не ми се е случвало с никакъв автомобил досега.

  • #2
    Първоначално публикувано от newuser Покажи съобщение
    Днес се получи нещо странно с автомобила.. 2.4жтд 2000 година е машината и като я запалих и реших да тръгвам се наложи да завъртя волана на дясно докрай и в момента в който подадах савсем леко газ колкото да трагна нищо не се получи.. в смисъл нито оборот нагоре.. педала на газта го бях настъпал вече на половина но никакъв резултат... завъртях леко волана напред и нещата се оправиха. след малко пробвал със завъртян докрай наляво волан и отново настъпах газта до долу но пак нищо. ако някой има идея какви са тея истории защото не ми се е случвало с никакъв автомобил досега.
    Помпата на хидравликата ти тормози двигателя здраво. Друго не би имало връзка с кормилната уредба.
    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

    Comment


    • #3
      Не бе не може да е от помпата на хидравликата тоя мотор може да я направи на трески вероятно като завъртиш до край кормилото някой кабел се опъва и не прави контакт примерно нещо свързано потенциометъра на газта А тя нале с кабел газта не е с жило и колкото и да натискащ колата няма да реагира ако се губи връзката между предала и компа който трябва да накара помпата да вдигне цикловата порция и да се повишат оборотите.
      Най лошото е че тези работи се откриват трудно и бавно.
      Няма да забравя един кадет който гаснеше при ляв завой беше голяма загадка.
      156 1,8 ТS 99
      Nissan Murano 2005

      Comment


      • #4
        има логика, обаче ако го прави примерно само при едната посока на завиване на волана, а то ситуацията е същата и в свете посоки. а и защо го прави точно на милиметър като се завърти волана до краи, а не ако има савсем леко раздвижване в посока.. направо ме вкара в тъч тая история.. не че е кой знае какъв проблем но си е проблем...

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от Novachev Покажи съобщение
          Най лошото е че тези работи се откриват трудно и бавно.
          Няма да забравя един кадет който гаснеше при ляв завой беше голяма загадка.
          В рамките на майтапа, виждал съм трабант, който като му подадеш мигач, когато е на контакт и палеше, беше мноого отдавна, 1980 някъде, на един преглед, технически
          Alfa Romeo 156,2.0TS 98 г.
          Нагоре по стълбата, която води надолу
          sigpic

          Comment

          Working...
          X